tiistai 9. lokakuuta 2012

Why here!?

Pony esitti mulle pari pirun hyvää kysymystä, joihin ajattelin vastata näin yleisesti. Mitä mä teen Lontoossaa? Miks mä tulin tänne ja miks just tänne?Mun vanhaa blogia seuranneet tietää tarinan mut kerrataanpa nyt vielä kaikille muillekin blogiin eksyjille.


Törmättiin alkukesästä baarissa Harrin kanssa. Ollaan tunnettu 7vuotta ja seurusteltu 2 kertaa aiemminkin. Molemmilla kerroilla juttu on "päättyny" kun toinen on lähteny reissuun. Ensimmäisellä kerralla Harri Austraaliaan reissaamaan 2,5 vuodeks ja toisella kerralla mä Thaimaaseen töihin kahdeksi talveksi. Nytkin kun törmättiin oli alusta asti tiedossa et Harri on muuttamassa töiden takia Lontooseen. Tarkotus oli pitää kesä hauskaa mut juttu menikin aika nopeesti vakavaks. Harri lykkäs lähtöä, kunnes lupauduin lähtemään mukaan. Rehellisesti sanottuna ei mua Suomessa paljon mkn pidätellykään.


7viikkoa kaukosuhteilua se vei kunnes sain asiat Suomessa järjestykseen, pienen omaisuuteni rinkkaan ja itseni lentokoneeseen. Täällä ollaan, enkä vois olla onnellisempi! En tiedä mitä tulevaisuus tuokaan tullessaan, mut mä odotan innolla :)

3 kommenttia:

  1. Voi vitsi, tällaisia "kohtalotovereiden" kirjoituksia on aina hauska lukea :) Itse oon lähtenyt ikään kuin miehen perässä Osloon, jossa olen nyt asunut pari kuukautta. Jotkut sitä kauhistelivat, että miten voin miehen perään lähteä ja jättää taakseni "kaiken" mutta pyhpah, uudet seikkailut kiinnostaa aina!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! Ja ite ainakin mietin vaan niin et takas suomeen pääsee aina..elämä jakaa usein aika mahtavia kortteja, mut ne pitää vaan uskaltaa kattoo loppuun asti :) Onnee Osloon! Varmasti mahtava paikka! :)

      Poista