torstai 11. lokakuuta 2012

Work!


Mulla oli tänä aamuna tosiaan työhaastattelu pieneen kahvilaan. Haastattelu oli täys VITSI! Omistaja ei puhunu kunnolla englantia, laitto mut vaan täyttämään uuden hakemuksen ja sano soittelevansa parin viikon sisään! WTF?! Olin aika maassa ku tallustelin takas tuubiasemalle päin. Olin kuitenkin jo aikaisemmin päättäny käydä kotimatkalla tiputtamassa CVni Oxford Streetillä sijaitsevaan kenkä/vaatekauppaa. Kannatti! Noin kolmekymppinen jäbä haastatteli mut heti. Olin jo hetken huolissani ku se pyöritteli päätään ja alleviivaili 'finnish airforcea' mun papereista, mut kävikin ilmi et tää jätkä oli ite aikoinaan tehny hommia Egyptin ilmavoimille, joten tääkin homma ratkes vaan mun eduks. Mulla on siis TYÖPAIKKA! Tai no meen lauantaina ensin harjottelemaan, mut eiköhän se duuni oo jo mun! :D

Parhaita puolia tässä hommassa:
-Se kauppa on OXFORD STREETILLÄ!! Samalta kadulta löytyy kaikki mahdolliset kaupat mitä kuvitella saattaa ja työmatka on lyhyt.
-Siellä myydään ihania kenkiä ja vaatteita <3 Henkilökunta-alennus!!
-Työilmapiiri vaikutti mahtavalta!
-Muutkin työntekijät oli suht nuoria eli saan varmasti myös uusia tuttuja :)

Joko sanoin et oon niin innoissani ja onnellinen!! :)

1 kommentti:

  1. Mahtavaa löytää blogisi. Omana haaveena on (lähi)tulevaisuudessa muuttaa ulkomaille ja Lontoo olisi yksi potentiaalinen vaihtoehto. Hienoa, että löysit duunia noin nopeasti! Mielenkiinnolla jään seurailemaan elämääsi siellä!

    VastaaPoista